HACE FRÍO. LA TARDE SE ESTÁ PONIENDO/ UN GABÁN OSCURO (UNA FOTO Y UN POEMA). Julio García y Lauro Gandul, respectivamente.
Post a comment.
You must be logged in to post a comment.
Posted by CARMINA Blog Literario at 2:54 pm on septiembre 29th, 2009. No comments... »
Categories: Julio García, Lauro Gandul Verdún, Poema con foto, Poesía.
You must be logged in to post a comment.
«CARMINA» Blog Literario is powered by WordPress and styled by Infimum. Valid XHTML and valid CSS. Acceder.

